Kontakt z nami
Infolinia
Nasza infolinia dostępna jest od pon. do sob. w godz. 8:00 - 20:00
Telefon:+48 600 077 996
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS .
paczka do 30kg | Płatność przelewem / PayU.pl | Darmowo przy zamówieniu powyżej |
---|---|---|
Firma kurierska GLS | 20,00 zł | 297 zł |
Paczki wysyłamy zawsze w poniedziałki i środy, do 3 dni roboczych od zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli zatem złożysz zamówienie dnia poprzedzającego poniedziałek i środę, to otrzymasz przesyłkę następnego dnia roboczego od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Aby maksymalne skrócić czas dostawy prosimy pamiętać o:
Pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach - niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie.
Zmiana adresu doręczenia po złożonym już zamówieniu jest możliwa, należy jednak poinformować nas o tym drogą mailową lub telefonicznie (dane kontaktowe). Proszę jednak pamiętać, że może to wydłużyć czas dostowy od 1-2 dni roboczych.
Firma kurierska GLS dostarcza paczki w ciągu 1 dnia roboczego, od momentu ich odebrania z naszej siedziby. W dniu wysłania do Ciebie paczki, otrzymasz email z numerem przesyłki oraz linkiem do strony internetowej firmy kurierskiej, gdzie możecie kontrolować drogę przesyłki (GLS Track & Trace)
Jak odbywa się dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską? Kurier przywozi paczkę pod wskazany adres dostawy w dni robocze zwykle pomiędzy godziną 8:00 a 18:00, Jeśli nikogo nie zastanie, to będzie kontaktował się telefonicznie. Kurier próbuje ponownie dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. Jeśli nawet wtedy nikogo nie będzie pod wskazanym adresem, towar powróci do naszego magazynu i zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na to, że nie jesteśmy w stanie zapewnić dokładnego czasu dostawy.
Prosimy o nie odbieranie widocznie uszkodzonej lub rozpakowanej przesyłki. W takiej sytuacji proszę koniecznie skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 600 077 996 lub drogą mailową: kontakt@domzieleni.pl, aby umówić się, jak postępować dalej.
Jeśli w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail o wysłaniu przesyłki nie zostanie ona dostarczona i firma kurierska nie skontaktuje się Tobą, prosimy o kontakt z nami pod numerem tel. +48 600 077 996 lub drogą mailową: kontakt@domzieleni.pl
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 (Dz.U.Nr.22 poz.271) "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient zakupujący towar w naszym Sklepie może z niego zrezygnować bez podania przyczyn, w ciągu 10 dni. Rośliny muszą być zapakowane w oryginalne, nienaruszone opakowanie i przesłane na adres:
Park&Ogród s.c.
ul. Turystyczna 17 B
87-100 Toruń
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.